مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در نخستین پنجشنبه کاری با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با مادران شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: به نقل از سایت «ایثار» اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در روز ۵ اسفندماه در […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در نخستین پنجشنبه کاری با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با مادران شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:

به نقل از سایت «ایثار»

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در روز ۵ اسفندماه در نخستین پنج‌شنبه کاری با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با حضور بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع‌مقدس با مادران شهید و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع‌مقدس بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با صبوری و مقاومت خود سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.
وی در ادامه افزود: خانواده‌های معظم شهدا به اسلام و انقلاب خدمت کردند و با صبوری خود باعث سرافرازی و سربلندی کشور شدند.
وی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را افتخار دانست و گفت: ما مسئولان وظیفه داریم که تلاش خود را جهت حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا بکار گیریم زیرا این بزرگواران در راه عزت این کشور بهترین‌های خود را تقدیم انقلاب کردند. 
خبرنگار:سحرقربانی