دیدار مردمی مدیرکل بهزیستی استان کردستان با مددجویان بهزیستی مدیر کل بهزیستی استان کردستان به همراه مدیر حراست استان، مسئول پذیرش و هماهنگی های مردمی، رئیس بهزیستی شهرستان و چندی از کارشناسان شهرستان در راستای بررسی وضعیت و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی بصورت چهره به چهره با مددجویان اداره بهزیستی شهرستان قـــروه دیدار کردند. […]

دیدار مردمی مدیرکل بهزیستی استان کردستان با مددجویان بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان کردستان به همراه مدیر حراست استان، مسئول پذیرش و هماهنگی های مردمی، رئیس بهزیستی شهرستان و چندی از کارشناسان شهرستان در راستای بررسی وضعیت و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی بصورت چهره به چهره با مددجویان اداره بهزیستی شهرستان قـــروه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این دیدار مددجویان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان قروه بصورت حضوری مشکلات مهم و جدی خود را با حسین رسولی، مدیر کل بهزیستی استان کردستان مطرح کردند.

در ادامه حسین رسولی؛ مدیر کل بهزیستی استان کردستان پس از استماع سخنان و بررسی مشکلات مددجویان، درخواست های آنان را به معاونت ها و کارشناسان در واحدهای مربوطه ارجاع و خواستار رسیدگی و پیگیری حل مشکلات مددجویان تا حصول نتیجه شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان