انقلاب، ناجی ایران از منجلاب امام‌ جمعه موقت اصفهان، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از بند بردگی، ذلت و فرهنگ غربی را نتیجه دهه فجر دانست و گفت: اقتدار امروز ایران، دشمنان را مقهور کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ حجت الاسلام والمسلمین میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان […]

امام‌ جمعه موقت اصفهان، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از بند بردگی، ذلت و فرهنگ غربی را نتیجه دهه فجر دانست و گفت: اقتدار امروز ایران، دشمنان را مقهور کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ حجت الاسلام والمسلمین میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان امام خمینی(ره) عالم و مرجعِ عالی‌قدری بود که بدون داشتنِ هیچ سلاحی، مزدورانِ استکبار جهانی را از ایران بیرون کرد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم عصبانیت دشمنان، ماهواره ایرانی ثریا، کیهان و سیمرغ پرتاب شد، گفت: امروز، با صدای بلند می‌گوییم که ای دشمنان، به غیظ خود بمیرید؛ زیرا، امروز، ایران در اقتدارِ حداکثری خود قرار دارد.

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: روزی، استکبار جهانی، جنگ را به ایران تحمیل کرد، اما با فضل الهی و رهبری‌های امام (ره)، مردم ایران بدون اینکه یک وجب این خاک را به دشمن دهند، در جبهه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه امروز، دشمن با شیوه‌های دیگری سعی بر تهاجم علیه ایران دارد، گفت: ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی از جمله مأموریت های دشمنان است که سعی دارند فرهنگ ایرانی و اسلامی را از بین ببرند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شهادت امام موسی جعفر (ع) تاکید کرد: برخی می‌گویند مردم به علت شرایط معیشتی بی‌دین شده‌اند؛ در صورتی که یک انسان دین‌دار، در تمام مراحل زندگی دین‌دار است