مهم ترین ویژگی رئیس جمهور آینده حرکت در مسیر شهید رئیسی باشد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید رئیس جمهوری سکاندار قوه مجریه را به دست گیرد که در راستای مسیر حرکت شهید رئیسی باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

مهم ترین ویژگی رئیس جمهور آینده حرکت در مسیر شهید رئیسی باشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید رئیس جمهوری سکاندار قوه مجریه را به دست گیرد که در راستای مسیر حرکت شهید رئیسی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی صبح چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهانش در سانحه بالگرد هوایی، این شهید فقید را نمونه بارز تقوا دانست.
وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تاکید کرد و افزود: در راستای گسترش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس جمهور اصلح باید جلسات تبیینی برگزار و ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح معرفی شود.
به گفته وی، در نظام جمهوری اسلامی باید رئیس جمهوری سکاندار قوه مجریه را به دست گیرد که در راستای مسیر حرکت شهید رئیسی باشد.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرکردستان در ادامه سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری را از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: در صورت مشاهده فساد در ادارات ستاد امر به معروف ورود پیدا می‌کند و با متخلفان مالی و اداری قاطعانه برخورد می‌کند.
حسینی با اشاره به نزدیک بودن به ایام محرم و هفته امربه معروف تصریح کرد:تبیین نقش و جایگاه ستاد امر به معروف، تجلیل از برترین‌های امر به معروف و طلایه داران این حوزه، تجلیل از خانواده شهدا و تبلیغات در این مقوله از برنامه‌های هفته امر به معروف است.