نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: زمانی که مخاطب احساس کند که برنامه‌های مورد نیاز خود را به راحتی می‌تواند در پلتفرم‌ نمایش خانگی پیدا کند قطعاً به سمت و سوی استفاده از ماهواره نخواهد رفت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری مهر، جلال رشیدی کوچی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد پلتفرم‌های […]

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: زمانی که مخاطب احساس کند که برنامه‌های مورد نیاز خود را به راحتی می‌تواند در پلتفرم‌ نمایش خانگی پیدا کند قطعاً به سمت و سوی استفاده از ماهواره نخواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری مهر، جلال رشیدی کوچی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد پلتفرم‌های نمایش خانگی طی سال‌های گذشته، گفت: اقبال مردم به دلیل بالا رفتن کیفیت برنامه‌های این شبکه‌ها، در حال افزایش است و از سویی، به دلیل نمایش برنامه‌های جذاب و قوی در این پلتفرم‌ها، طبیعی است که مردم نیز به سمت آنها اقبال نشان دهند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس، ادامه داد: البته بدیهی است که نباید در عملکرد پلتفرم‌های نمایش خانگی هنجار شکنی اتفاق بیفتد و خدشه‌ای به اصول دین و نظام ما وارد شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر ضرورت نظارت بر عملکرد پلتفرم‌های نمایش خانگی، تصریح کرد: واقعیت آن است که هرچقدر بتوان شبکه‌های نمایش خانگی را تقویت و میان آنها رقابت ایجاد کرد به اشتغالزایی و تولید محتوای مناسب کمک خواهد شد.

وی بیان داشت: زمانی که مخاطب احساس کند که برنامه‌های مورد نیاز خود را به راحتی می‌تواند در این پلتفرم‌ها پیدا کند قطعاً به سمت و سوی استفاده از ماهواره نخواهد رفت و این موضوع یک اقدام مؤثر فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رشیدی کوچی تاکید کرد: از سویی باید این نکته را نیز یادآور شد که امروزه برخی از این شبکه‌ها درحال تبدیل به مافیای قدرتمندی شده‌اند که نمی‌گذارند شبکه‌های کوچک‌تر رشد کنند لذا نباید اجازه داد برخی از این پلفترم ها تبدیل به غول و مافیایی شوند که عرصه را بر دیگر شبکه‌ها تنگ کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به لحاظ کردن محدودیت‌های سنی در برخی از فیلم‌ها و برنامه‌ها در پلتفرم‌های نمایش خانگی افزود: شاید در ابتدای امر برخی گمان کنند این اقدام، نوعی حرکت نمایشی است اما به مرور زمان این فرهنگ سازی ایجاد خواهد شد تا خانواده‌هایی که به دنبال در اختیار قرار دادن محتوای سالم به فرزندان خود هستند، به این هشدارها اعتماد می‌کنند و با آسودگی بیشتری از برنامه‌های این شبکه‌ها استفاده خواهند کرد.