وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در سومین بازدید خود از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور در مراسم بزرگداشت سید محسن موسوی بلده قاری پیشکسوت کشومان از یک عمر خدمات قرآنی وی تجلیل کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در سومین بازدید خود از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور در مراسم بزرگداشت سید محسن موسوی بلده قاری پیشکسوت کشومان از یک عمر خدمات قرآنی وی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،

وزیر فرهنگ در حاشیه این مراسم، تجلیل از خادمان قرآنی را امری ضروری دانست که در راستای نیل به جامعه قرآنی باید نسبت به تکریم پیشکسوتان قرآن و عترت اهتمام داشته باشیم.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم که در آستانه روز معلم و به همت خبرگزاری ایکنا برگزار شد استاد موسوی بلده در سخنانی از خانواده خوب به عنوان اصلی ترین رکن زندگی قرآنی خویش یاد کرد و از ۵ تن از اساتید خود به عنوان مشوقان اصلی پیمودن این مسیر نام برد‌.

مراسم تجلیل از استاد موسوی بلده شب گذشته با حضور شاگردان استاد از دیروز تا امروز و به همت خبرگزاری بین‌المللی قرآن در سالن نشست شماره یک، جنب ستون شماره ۱۰۷ شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا شد.

در پایان این مراسم که معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ، و جمعی از اساتید و شاگردان این استاد حضور داشتند از سال‌ها تلاش استاد موسوی‌بلده تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم بهروز یاریگل، رحیم خاکی، محمدرضا پورزرگری، حیدر کسمایی و معصومه عباسی‌نظری از شاگردان و دوستان وی در وصف صفات استاد سخنان کوتاهی داشتند.