دیدار مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با مدیرکل ورزش و جوانان استان سیدرضا موسوی با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با جواد محمدی دیدار نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان باجواد محمدی […]

دیدار مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با مدیرکل ورزش و جوانان استان

سیدرضا موسوی با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با جواد محمدی دیدار نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان باجواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف با هدف ایجاد و افزایش سطح همکاری دو جانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس اداره برنامه و بودجه، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، رئیس اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی و مسئول ورزش اداره کل دامپزشکی استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار گردید، پیرامون راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی در بین فعالان جامعه دامپزشکی استان، توانمندسازی جسمی کارکنان از طریق ورزش، گذراندن اوقات فراغت با ورزش همگانی گفتگو و هم اندیش صورت گرفت.

موسوی در ادامه این جلسه خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین دو مجموعه از طریق عقد تفاهم نامه شد و همچنین بر توجه ویژه به سلامت جسمی کارکنان و خانواده های آنان با شرکت در دوره های ورزشی تاکید نمود.

محمدی در پایان این دیدار ضمن بیان اهمیت و جایگاه ورزش در سلامت روحی و جسمی انسان و لزوم اجرای آن در برنامه زندگی کارکنان دولت در راستای حفظ سلامت و ایجاد انگیزه کاری در اجرای امور محوله، از ارتباط بیشتر دو نهاد در رسیدن به این هدف استقبال نمود.