همزمان با شرایط اضطراری مدیریت بار، سید محمد موسویان، دادستان استان اصفهان به همراه مهدی ارجمندی معاونت این سازمان به صورت سرزده از مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بازدید نمود. در جریان این بازدید مهندس دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گزارشی از نحوه مدیریت و کنترل بار شبکه‌های برق ارایه نمود. […]

 همزمان با شرایط اضطراری مدیریت بار، سید محمد موسویان، دادستان استان اصفهان به همراه مهدی ارجمندی معاونت این سازمان به صورت سرزده از مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بازدید نمود. در جریان این بازدید مهندس دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گزارشی از نحوه مدیریت و کنترل بار شبکه‌های برق ارایه نمود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، دادستان استان اصفهان با اشاره به نقش کلیدی شرکتهای توزیع برق در تأمین انرژی مورد نیاز صنایع و شهروندان، بر لزوم تعامل بیشتر این شرکت با دستگاه‌های نظارتی از جمله پلیس راهور برای تسهیل عملیات اجرایی و کاهش مشکلات ناشی از قطع برق تاکید کرد.

 در ادامه آقای سید محمد موسویان و هیات همراه از واحد ۱۲۱ شرکت بازدید و ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران این سامانه در پاسخگویی به تماس‌های مشترکین، بر رعایت احترام و متانت در ارتباط با ارباب رجوع تاکید نمود و متقابلاً مشترکین میبایست با درک شرایط سخت کاری، کارکنان توزیع برق در زمان تماس و ثبت درخواست با ایشان برخورد مناسب نمایند.

وی با تأکید بر رعایت عدالت توزیع برق در شرایط پیک مصرف، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت توزیع در تأمین برق پایدار قدردانی نمود.