نشست نخبگان شهرستان خوروبیابانک به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور معاونین استاندار، مدیران ستادی استان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، نخبگان و … برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، نماینده عالی دولت در استان اصفهان، با تبیین شرایط […]

نشست نخبگان شهرستان خوروبیابانک به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور معاونین استاندار، مدیران ستادی استان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، نخبگان و … برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، نماینده عالی دولت در استان اصفهان، با تبیین شرایط خاص جهانی و اتفاقات اخیر در نظام روابط بین الملل، تصریح کرد: نخبگان بسیار مواظب باشند، مبادا رسانه های مغرض و معاند افکار همگانی را مدیریت و به مطامع و اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بنیادین انقلاب اسلامی جلب همگانی است و فرمانداران تابعه مکلف هستند با برگزاری جلسات مستمر و راهبردی با نخبگان متعهد و متخصص از تمام ظرفیت های جاری و پتانسیل های جمعی در راستای بلوغ توانمندی های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … در راستای خدمت به همگان استفاده نمایند.

مرتضوی بیان کرد: در دولت سیزدهم با عنایت به تمهیدات راهبردی اتخاذ شده یک فصل نوین در توسعه عادلانه پایدار بالاخص در مناطق کمتر توسعه یافته در حال تکوین و تحقق است.

در ادامه حاضران با بیان دغدغه های صنفی و جمعی نسبت به تبیین درخواست های خود اقدام نمودند که در پایان، استاندار اصفهان نسبت به سامان بخشی جامع به دغدغه های مطروحه، به مسئولین حاضر ارایه طریق نمود و به پاسخگویی و ارایه راهکار برای حاضران، پرداخت.