مقامات دولت آمریکا تأکید کردند حتی پس از تعیین سقف قیمت برای فروش نفت روسیه، به اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو، ادامه خواهند داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،جیمز اوبرایان»، هماهنگ‌کننده سیاست‌های تحریمی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن به اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه ادامه خواهد داد. وی با […]

مقامات دولت آمریکا تأکید کردند حتی پس از تعیین سقف قیمت برای فروش نفت روسیه، به اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو، ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،جیمز اوبرایان»، هماهنگ‌کننده سیاست‌های تحریمی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن به اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه ادامه خواهد داد.

وی با هشدار به روسیه و متحدانش نسبت به پیامدهای عملیات نظامی در اوکراین گفت عواقب این عملیات وخیم خواهد بود و آمریکا به تحریم‌های خود علیه مسکو ادامه خواهد داد.

بامدادشنبه نیز وازرت خزانه‌داری آمریکا سند راهنمای اجرای سازوکار اعمال محدودیت بر قیمت نفت روسیه را منتشر کرد. در این سند آمده که آمریکا احتمالاً افراد و شرکت‌هایی را تحریم کند که نفت روسیه را با قیمت‌های بالاتر از سقف مشخص‌شده خریداری کنند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا با بیان اینکه «با سایر کشورهای متحد برای تبادل اطلاعات درباره اعمال محدودیت بر قیمت نفت روسیه همکاری خواهیم کرد» تأکید کرد: آمریکا حتی پس از اجرای سازوکار تعیین سقف قیمت نفت روسیه، به تحریم‌ها علیه مسکو ادامه خواهد داد.