تیم های عملیاتی هلال احمر کردستان به ارتفاعات گردنه خان (قله مه ملی خان) صعود کردند. صعود تیم های عملیاتی هلال احمر کردستان به ارتفاعات گردنه خان (قله مه ملی خان) به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پیام جلالی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر ۱۵۰ نفر […]


تیم های عملیاتی هلال احمر کردستان به ارتفاعات گردنه خان (قله مه ملی خان) صعود کردند.

صعود تیم های عملیاتی هلال احمر کردستان به ارتفاعات گردنه خان (قله مه ملی خان)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پیام جلالی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر ۱۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ارتفاعات گردنه خان (قله مه ملی خان به ارتفاع ۲۶۴۸ متری) شهرستان بانه، صعود کردند.

وی در ادامه بیان داشت: هدف از این صعود، توان افزایی نیروهای امدادی به منظور پاسخگویی سریع و بموقع در حوادث و سوانح می‌باشد تا درصورت وقوع حادثه بتوانیم خدمات خوبی به هموطنانمان ارائه دهیم. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه عنوان کرد: این طرح از روز ۴شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد که با برگزاری مسابقات ورزشی و امدادی، امدادگران و نجاتگران به رقابت پرداختند و در روز ۵شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه صعود به ارتفاعات گردنه خان انجام شد.

وی افزود:در این طرح، ۱۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی کردستان با شرکت معاون امدادونجات استان، مشارکت داشتند و این صعود برای آمادگی جسمانی و توان‌افزایی و مهارت‌یابی و سرعت بخشیدن به عملیات احتمالی کوهستان در استان بوده است.