در ۶ ماهه امسال بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان فرارمالیاتی در استان اصفهان شناسایی شد      مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در آئین افتتاح ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان فولادشهر هدف اصلی این اقدام را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: افتتاح ساختمان جدید با مساحتی حدود ۲۰۰۰ مترمربع و ساختمان ۱۱۰۰ […]

در ۶ ماهه امسال بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان فرارمالیاتی در استان اصفهان شناسایی شد   

  مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در آئین افتتاح ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان فولادشهر هدف اصلی این اقدام را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: افتتاح ساختمان جدید با مساحتی حدود ۲۰۰۰ مترمربع و ساختمان ۱۱۰۰ مترمربع، گامی در جهت بهبود خدمات به مودیان و توسعه زیرساخت ها می باشد و مودیان می بایست در محل مناسب با آرامش نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، احمد رضا مدبرنیا ، با بیان اینکه در حال حاضر بودجه جاری کشور از محل مالیات تامین میشود اظهار داشت:  98 درصد بودجه استان از مالیات تامین میشود و مالیات در پایداری درآمدهای دولت نقش بسزایی ایفا میکند.

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به توزیع درآمدهای مالیاتی بین شهرداری ها بر اساس شاخص جمعیت بیان داشت: در ۶ماهه نخست امسال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده ۶۵۰۰ هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداری های سطح استان واریز شد که ۲۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم. وی افزود: در سال گذشته نیز این رقم  34 درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان داده است.

مدبرنیا در بحث فرار مالیاتی نیز عنوان کرد: در ۶ ماهه امسال ۳۸ مورد اجرای ماده ۱۸۱ بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان کتمان درآمد شناسایی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان تاکید کرد: نگاهمان حمایت از تولید و اشتغال است و در راستای تکریم ارباب رجوع اقدامات خوبی صورت گرفته است.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی امام جمعه فولادشهر بیان داشت: جنگ ما با دشمن تمام شدنی نیست هفته دفاع مقدس به منزله اینکه دفاع مقدس محدود به یک هفته باشد نیست بلکه ما امروز هم دفاع داریم. درست است دشمن نمی تواند جنگ نظانی داشته باشد اما در جنگ جدید، جنگ ترکیبی یعنی از هر نقطه صنعتی استفاده می کنند. وی افزود: در جنگ اقتصادی، که بارها مقام معظم رهبری بیان نموده اند تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران جنگ اقتصادی می باشد، در بحث خود اتکایی و بومی سازی می بایست برنامه ریزی شود.

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و اثرگذار به مردم شهر فولادشهر اهمیت دارد گفت: شهر فولادشهر ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان و انجام اقدامات اثرگذار در راستای ایجاد عدالت اجتماعی دارای اهمیت است و ادارات بایستی در خور مردم و شکیل باشد امیدواریم بقیه دستگاههای اجرایی نیز در راستای تکریم ارباب رجوع در جهت ساخت و ساز و نوسازی ساختمان های اداری برنامه ریزی کنند.

همچنین علیرضا حسینی فرماندار شهرستان لنجان نیز واریز عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها را در مسیر برنامه ریزی و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب تر به مردم و مدیریت شهری عنوان کرد.

گفتنی است این آئین با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی امام جمعه شهر فولادشهر، علیرضا حسینی فرماندار شهرستان لنجان، حسین ایزدی شهردار فولادشهر و برخی مدیران اجرایی این شهرستان ، مهرماه برگزار شد.