انتقام خون شهید هنیه با هدف دلگرمی ملت مراسم گرامیداشت رهبر مجاهد جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مراسم گرامیداشت رهبر مجاهد جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان […]

انتقام خون شهید هنیه با هدف دلگرمی ملت

مراسم گرامیداشت رهبر مجاهد جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مراسم گرامیداشت رهبر مجاهد جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در این مراسم اظهار کرد: از دست دادن رییس جمهور بزرگوار و پرتلاش و اسماعیل هنیه داغ بزرگی برای ملت ایران بود.
وی، با بیان اینکه دشمن با خدا، دین و مومنان دشمنی می‌کند، افزود: نماد این دشمنی که در حال تجلی بوده، صهیونیسم است که دشمن انسانیت و بشریت است.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به شهادت بیش از چهل هزار زن و کودک در غزه اشاره و افزود: یکی دیگر از شاخص‌های دشمن، ظالم بودن است و از هیچ ظلمی فروگذار نیست.
وی شاخصه دیگر دشمن صهیونیست را ظلم به بشریت و تکبر عنوان کرد و ادامه داد: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در تعدی به انسان‌ها استفاده کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. امروز وظیفه ما این است که به عنوان سردمدار مبارزه با صهونیستم و استکبار در برابر ظلم دشمن با قدرت قدم برداریم و ناامید نشویم.
حجت‌الاسلام پورذهبی، در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دشمن با همه امکانات، خودش را در رقابت با ملت ایران می‌بیند و تصور می‌کند که با شهادت اسماعیل هنیه در تهران، فتح الفتوح کرده است. این مهم نشان از جایگاه رفیع ایران و قدرت اسلام و مکتب اسلامی است.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بر ضرورت اقدامی عاجل، شایسته و مدبرانه برای انتقام خون شهید هنیه با هدف دلگرمی ملت ایران و جامعه اسلامی تاکید کرد.