انقلابی بودن، فقط در یک جناح خلاصه نمی شود مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران:امروز ما فرزندان شاهد و ایثارگر باید پیرو خط امام خمینی( ره)ومقام معظم رهبری باشیم، باگذشت سالها از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پدران ما در جنگ و کنار همدیگر برای پیروزی این مرز وبوم که ثمره‌اش اقتدار و امنیت امرزو […]

انقلابی بودن، فقط در یک جناح خلاصه نمی شود

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران:امروز ما فرزندان شاهد و ایثارگر باید پیرو خط امام خمینی( ره)ومقام معظم رهبری باشیم، باگذشت سالها از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پدران ما در جنگ و کنار همدیگر برای پیروزی این مرز وبوم که ثمره‌اش اقتدار و امنیت امرزو است، جان خود را فدای ایران کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران جوابیه ابراهیم باصری به شرح زیر است؛

سلام و عرض ادب
در پیامی که برای بنده ارسال کردید حقیقتا چون خود را فرزند شهید معرفی کردید کمی تعجب کردم!
چرا که دیدگاه ما باید فراجناحی همانند پدران شهیدمان که کنار هم بودند باشد

امروز ما فرزندان شاهد و ایثارگر باید پیرو خط امام خمینی( ره)ومقام معظم رهبری باشیم، باگذشت سالها از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پدران ما در جنگ و کنار همدیگر برای پیروزی این مرز وبوم که ثمره‌اش اقتدار و امنیت امرزو است، جان خود را فدای ایران کردند.
امروز مسئله چپ و راست نباید برای ما به عنوان فرزندان شاهد و ایثارگر و بازی‌های سیاسی که عده ای برای رسیدن به پست ومقام جامعه را به چند قطبی می‌رسانند اهمیت داشته باشد، هدف ما همانند ولی امر مسلمین رهبر عزیزمان فراجناحی است ودر همه دولت ها به وظیفه خود برای امید و نشاط اجتماعی و رسیدن به پیشرفت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باید جزو الویتهای ما باشد.
دولت ها سالهاست که در حال تغییر هستند ولی تنها چیزی که می‌ماند تفکر جوانان مومن،متخصص وانقلابی است که بقای جمهوری اسلامی را روز به روز بیشتر میکند و نمی‌توانیم انقلابی بودن را فقط و فقط در یک جناح خلاصه کنیم در همه دولت‌ها افرادی بوده اند که این شاخصه ها را داشته اند، پس انقلابی بودن با انقلابی نما فرق بسیاری دارد!

وظیفه رسانه ای ما رساندن مطالبات و صدای مردم به گوش مسئولان و انتشار عملکرد دولتمردان به مردم است.
یک انقلابی واقعی و وطن دوست در هر پست ومقامی که باشد، بایستی در ظاهر وباطن پیرو وهمسو با آرمانهای رهبر ومقتدای خود وقانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
لذا ما فرزندان شهدا باید همانند پدران خود، صادقانه در جهت تداوم حفظ وبقای خاک و نام ایران عزیزمان همفکر وهم گام باشیم نه اینکه بدون اطلاع از شخصیت و فعالیت افراد به آنها کنایه بزنیم!!

امیدوارم بتوانیم وظیفه و رسالت خود را به درستی ایفا کنیم و بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

با کمال احترامات بسیار
ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران