سلام علیکم با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد و با احترام؛ ضمن تقدیر و تشکر ویژه از حضرتعالی، اینجانبان جامعه و خانواده جانبازان کشور امضاء کننده این پیام از جناب آقای محمد اتابک وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به دلیل باز کردن گره کور واردات خودرو برای خانواده معزز جانبازان که با عدم […]

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد و با احترام؛ ضمن تقدیر و تشکر ویژه از حضرتعالی، اینجانبان جامعه و خانواده جانبازان کشور امضاء کننده این پیام از جناب آقای محمد اتابک وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به دلیل باز کردن گره کور واردات خودرو برای خانواده معزز جانبازان که با عدم تخصیص ارز روبه‌رو بود سپاسگزار و متشکریم. جناب آقای اتابک با بررسی و دستورات لازم ارز لازم جهت واردات خودرو برای جانبازان را تامین و ان شاء الله به زودی خودروها تحویل خواهد شد.

امروز همه مردم شریف ایران اسلامی به خصوص جامعه و خانواده بزرگ ایثارگری منتظر خدمات صادقانه دولت چهاردهم که با تدبیر حضرتعالی و به راستی دولت وفاق ملی نام گرفت هستند. بی شک توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه ما مایه مباهات است و ان شاء الله امیدواریم دستاورد‌های حضرتعالی تداوم داشته باشد.

انجمن ایثارگران پیرو ولایت
انجمن حمایت از ایثارگران
مجمع جانبازان و ایثارگران
انجمن جانبازان بصیر استان فارس
انجمن جانبازان قطع عضو استان فارس
انجمن حامی خورشید بانوان جانباز استان فارس
انجمن جانبازان نخاعی استان فارس
انجمن جانبازان شیمیایی استان فارس
کانون حمایت از جانبازان و آزادگان استان اصفهان
جانبازان و ایثارگران اسوه ایثار
کانون سنگرسازان بی سنگر اصفهان
انجمن همیاری ایثارگران دفاع مقدس
انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی
انجمن هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی