افتتاح نمایشگاه کسب و کار‌های جوانان کردستانی در سنندج با حضور نماینده مردم شهرستانهای سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های اجرایی خواست در حوزه صنایع دستی تکالیف قانونی خود را انجام دهند تا شاهد رونق کارآفرینی جوانان و صنایع وابسته باشیم. به گزارش […]

افتتاح نمایشگاه کسب و کار‌های جوانان کردستانی در سنندج با حضور نماینده مردم شهرستانهای سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های اجرایی خواست در حوزه صنایع دستی تکالیف قانونی خود را انجام دهند تا شاهد رونق کارآفرینی جوانان و صنایع وابسته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نمایشگاه کسب و کار‌های جوانان کردستان با هدف آموزش و توانمندسازی ورود جوانان به بازار کشور‌های همسایه صبح  شنبه ۲۸ مهرماه با حضور «دکتر سالار مرادی» نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سنندج، معاونین امور جوانان و توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان کردستان و اعضای شواری اسلامی شهر سنندج در خانه کُرد سنندج آغاز به کار کرد.
نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی این نمایشگاه اظهار کرد:در دیدار با کارآفرینان استان، مشکلاتی از جمله فضای نامناسب کارگاهی، عدم پرداخت تسهیلات توسط دستگاه‌های اجرایی متولی و مشکل حوزه ارزی محصولات و فروش آن مطرح شده است.
دکتر سالار مرادی ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌هایی اجرایی به تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات عمل کنند و افزود:فضای مناسب کارگاهی کوچک در نظر گرفته ایم که سعی می‌کنیم امسال این فضا‌ها در اختیار کارآفرینان قرار گیرد.
وی بر تلاش برای پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به کارآفرینان تاکید کرد و ادامه داد:در بحث فروش و بازاریابی برخی محصولات باید دنبال صادرات باشیم، به ویژه محصولاتی که شاید بازار داخلی برای آنها پاسخگو نباشد.
نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های اجرایی خواست در حوزه صنایع دستی تکالیف قانونی خود را انجام دهند تا شاهد رونق کارآفرینی جوانان و صنایع وابسته باشیم.