به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی از آغاز تغییرات فرمانداران و مدیران استانی در هفته آینده خبر داد و گفت: خوشبختانه بر خلاف دولت گذشته که بسیاری از افراد تصمیم‌گیر بودند، در تعیین افراد استاندار نظر نهایی را می‌دهد. علیرضا زندیان اظهار داشت: تغییرات […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی از آغاز تغییرات فرمانداران و مدیران استانی در هفته آینده خبر داد و گفت: خوشبختانه بر خلاف دولت گذشته که بسیاری از افراد تصمیم‌گیر بودند، در تعیین افراد استاندار نظر نهایی را می‌دهد.

علیرضا زندیان اظهار داشت: تغییرات مدیران تا یکی دو هفته آینده در استان آغاز می شود.
وی گفت: خوشبختانه مدیریت عالی استاندار با مجمع نمایندگان کردستان در انتخاب افراد برای سپردن مسئولیت‌ها به آنان تعامل و هم‌افزایی خوبی داشته و معتقد است که نباید آزمون و خطا کنیم.

وی با بیان اینکه تأخیر در تغییرات مدیران استانی به خاطرشناسایی افراد توانمند با تفکر و روحیه جهادی است، گفت: این روزها مردم با مشکلات زیادی مواجه‌اند که امیدواریم با روند تغییراتی، دیگر شاهد وقفه در کار نباشیم.
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با ذکز اینکه بارش برف اخیر و برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر نیز از دیگر عوامل تأخیر در تعیین مدیران استانی بود، تصریح کرد:تا یک هفته آینده تغییرات مدیریتی زیادی در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری شهرستان‌ها رخ خواهد داد و روند تحولات سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
وی با ابراز خرسندی از اینکه بر خلاف دولت گذشته،شخص استاندار برای انتخاب و انتصابات مدیران،نظر نهایی را می‌دهند، عنوان کرد: بنده اهل تعریف و تمجید از کسی نیستم و در هر جایی که منافع استان و مردم به خطر بیفتد، ورود و دفاع کرده و با هیچ مسئولی رو دربایسیتی نداشته اما هر فردی که در راستای پیگیری مشکلات مردم با روحیه جهادی و انقلابی گام بردارد، تا آخر از آن حمایت خواهم کرد.

زندیان بیان کرد: مجمع نمایندگان کردستان نیز در تغییرات مدیریتی تنها به عنوان یک همفکر به مدیریت عالی استان کمک کرده و اصلاً قصد دخالت نداشته و در هر جایی که بر خلاف منافع استان و مردم اقدامی انجام شود، از جایگاه نظارتی خود به عنوان خادم مردم در مجلس استفاده خواهیم کرد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان