معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با اتصال به ابر دولت توانسته تاکنون ۱۹ خدمت هوشمند به ایثارگران ارائه دهد و قرار است تا پایان سال ۱۰ خدمت هوشمند دیگر نیز اضافه شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد […]

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با اتصال به ابر دولت توانسته تاکنون ۱۹ خدمت هوشمند به ایثارگران ارائه دهد و قرار است تا پایان سال ۱۰ خدمت هوشمند دیگر نیز اضافه شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌ وگویی پیرامون پنجره خدمات هوشمند بنیاد شهید گفت: یکی از برنامه‌ های تحول اداری، بحث دولت الکترونیک است که در زمره تکالیف دستگاه هاست و همه دستگاه‌ها موظف هستند به صورت برخط و مجازی نسبت به ارائه خدمات خود اقدام کنند. این موضوع نیز در ماده ۱۰۷قانون برنامه هفتم توسعه به آن پرداخته شده و تاکید شده خدمات باید به صورت مجازی و هوشمند ارائه شود.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا، طی جلسات و هماهنگی‌ های لازم با سازمان فناوری اطلاعات توانسته به ابر دولت متصل شود و به جامعه معزز شهدا و ایثارگران خدمات ارائه دهد. از این رو جامعه ایثارگران می‌ توانند از طریق سایت ایثار من  خدمت مدنظرشان را درخواست داده و خدمات لازم را بدون هیچ گونه مراجعه به بنیاد شهید دریافت کنند.

نجفی اضافه کرد: از آنجا که تسهیل در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران برای ما حائز اهمیت است سعی کردیم موضوع دولت الکترونیک را به صورت ۶ ماه یک بار تقویت کنیم تا همه خدمات به صورت هوشمند و سریع ارائه شود. در این سایت ۱۰۵خدمت ارائه می‌شود که تاکنون ۱۹ خدمت به صورت هوشمند است و براساس برنامه‌ ریزی تا پایان سال جاری ۱۰ خدمت دیگر به صورت هوشمند ارائه خواهد شد.