مدیر دفتر توسعه و تحقیقات آبفای استان اصفهان ازآغاز به کار دبیرخانه دائمی مدیریت دانش در این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، احمد رضا پورقاسمی گفت: با استقرار دبیرخانه دائمی مدیریت دانش در آبفای استان اصفهان از اردیبهشت ‌ماه سال‌جاری، نخبگان و پژوهشگران درون و برون سازمان می‌توانند با هم‌اندیشی و […]

مدیر دفتر توسعه و تحقیقات آبفای استان اصفهان ازآغاز به کار دبیرخانه دائمی مدیریت دانش در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، احمد رضا پورقاسمی گفت: با استقرار دبیرخانه دائمی مدیریت دانش در آبفای استان اصفهان از اردیبهشت ‌ماه سال‌جاری، نخبگان و پژوهشگران درون و برون سازمان می‌توانند با هم‌اندیشی و تعامل، فرایند مدیریت دانش را در شرکت بیش از پیش رونق بخشند.

وی ضمن اعلام آغاز به کار رویداد «دوشنبه‌های دانشی» در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت: در این رویداد، افراد دارای صلاحیت می‌توانند از ساعت ۸  تا ۱۰ صبح روزهای دوشنبه هر هفته، فرایند بازآفرینی دانش و تجربه موفق خود را برای سایر همکاران به اشتراک بگذارند.

مدیر دفتر توسعه و تحقیقات آبفای استان اصفهان، کاربردی‌سازی تحقیقات و پژوهش‌های علمی و نیز انتقال تجربیات در مسیر توسعه و شکوفایی صنعت آبفا را از مهم‌ترین اهداف این رویداد دانست و ابراز امیدواری کرد: با حضور پر رنگ همه فعالان صنعت آبفا در سطح استان، مسیر هم‌افزایی دانش و اشتراک‌گذاری تجربیات موفق بیش از گذشته فراهم شود.

وی ضمن تبیین نقش دوشنبه‌های دانشی در حفظ پیشرو بودن خانواده بزرگ آبفای استان اصفهان در صنعت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: کاربردی کردن دانش و بهره‌برداری بهینه از منابع، زمینه تحقق یک شرکت مهارت محور دانش بنیان را ممکن می‌سازد.

مدیر دفتر توسعه و تحقیقات آبفای استان اصفهان به ضرورت مدیریت دانش درزمینه تاب‌آوری و غلبه برچالش‌های صنعت اشاره کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری علمی و دانشی، تصویری روشن‌تر از آینده مجسم می‌شود و بر مبنای آن تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بهتری برای مدیریت منابع سازمان صورت می گیرد.

پورقاسمی افزود: بر همین اساس همه‌ساله همایش سالیانه تقدیر از برترین‌های دانش و تجربه در آبفای استان اصفهان برگزار می‌شود.

گفتنی است کارکنان آبفای استان اصفهان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی KM.nww.ir در سامانه مدیریت دانش ثبت نام کرده و تجربیات موفق خود را با سایر همکاران به اشتراک گذارند.