سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ بعد از روستای تیکن و برجا ماندن ۴ مصدوم بر اثر این حادثه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ دکتر محسن مومنی با اعلام این خبر […]

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ بعد از روستای تیکن و برجا ماندن ۴ مصدوم بر اثر این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ دکتر محسن مومنی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۰۷:۲۵ دقیقه امروز یکشنبه ۶ آبانماه ۱۴۰۳، با اعلام مرکز اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور گلپایگان به اصفهان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد ونجات بین شهری شهید غزنوی جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان در قالب ۲ تیم به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام حسین(علیه‌السلام) گلپایگان انتقال دادند.

این عملیات در ساعت ۹ صبح به پایان رسید.