مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از رسیدگی به ۲ هزار و ۷۸۰ فقره پرونده شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان، علی اکبر مختاری گفت: رسیدگی به ۲ هزار و ۷۸۰ فقره پرونده شکایت مردمی […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از رسیدگی به ۲ هزار و ۷۸۰ فقره پرونده شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان، علی اکبر مختاری گفت: رسیدگی به ۲ هزار و ۷۸۰ فقره پرونده شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه که این تعداد شکایت نشان دهنده اعتماد مردم اصفهان به شعار مردم دیده بان تعزیرات حکومتی در معرفی گرانفروشان و متخلفان است که در مدت یکسال گذشته اجرایی شده و نقطه قوت همراهی شهروندان با مجموعه تعزیرات حکومتی اصفهان محسوب می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: اجرای دقت همراه با سرعت در تمام رسیدگی ها در شعب تعزیرات حکومتی اصفهان حاکم است و در کنار توجه ویژه به صدور آرای متقن و عادلانه که مورد تاکید ریاست جدید سازمان تعزیرات قرار دارد، تلاش بر آن داریم احقاق حق در کمترین زمان انجام شود و به همین دلیل مصرف کنندگان تمایل بیشتری دارند که شکایات خود را از طریق ادارات تعزیرات حکومتی پیگیری کنند.
مختاری در ادامه گفت: اقدامات موثری در کاهش تخلفات با رویکرد پیشگیری و آموزش در اتحادیه ها و متصدیان صنوف انجام شده و گشت های مشترک نظارتی تعزیرات حکومتی نیز مدیریت امر کنترل هدفمند نظارت و بازرسی بازار را بر ضابطان پیگیری می کنند.