به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت:کسب و کارهایی در عصر دیجیتال پیروز خواهند شد که محیط جدید را درک کنند و لازمه موفقیت دراین دوره، تغییر شیوه کار کسب و کارها است. فقط در صورت پذیرش و گسترش حضور دیجیتال خود و دسترسی به دارایی های داده ای با ارزش، […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت:کسب و کارهایی در عصر دیجیتال پیروز خواهند شد که محیط جدید را درک کنند و لازمه موفقیت دراین دوره، تغییر شیوه کار کسب و کارها است.

فقط در صورت پذیرش و گسترش حضور دیجیتال خود و دسترسی به دارایی های داده ای با ارزش، قدرت رقابت کردن را کسب می کنند.

، اسماعیل قربانی در جلسه هم اندیشی و ارزیابی ۶ماهه عملکرد مخابرات منطقه اصفهان ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت نام و یاد شهدای جبهه مقاومت، به عملیات عزتمندانه و مقتدرانه ایران اسلامی در پاسخ به رژیم جعلی صهیونیسم اشاره کرد و اظهار داشت مطمئنا پیروز این میدان، جبهه مقاومت و مردم صبور و معتقد غزه و فلسطین خواهند بود.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در ادامه و در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به نقش فضای دیجیتال در عصر حاضر اشاره کرد و بیان داشت: عصر دیجیتال، قواعد خاص خود را دارد و فرصت های جدیدی را ارائه می دهد.

کسب و کارهایی در عصر دیجیتال پیروز خواهند شد که محیط جدید را درک کنند و لازمه موفقیت دراین دوره، تغییر شیوه کار کسب و کارها فقط در صورت پذیرش و گسترش حضور دیجیتال خود و دسترسی به دارایی های داده ای با ارزش، قدرت رقابت کردن را کسب می کنند.

وی افزود با این تفکر در کار و در توسعه ، باید با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه و با بهره مندی از تمام ظرفیت ها ، در مسیر تحقق سودآوری بیشتر گام برداشت.

تاکید بر وصول مطالبات، مدیریت هزینه ها خصوصا در زمینه هزینه های انرژی ، برنامه ریزی و تمرکز بر فروش طرح های اختصاصی و افزایش درآمدهای عملیاتی خصوصا در زمینه باندپهن از دیگر موضوعات مطروحه و موردبحث در جلسه بود.

در این جلسه سیدمحمود شجاع الدینی مدیر مخابرات کاشان به نمایندگی از سوی شهرستان‌های گروه یک ، مهدی کاظمی رئیس مخابرات فولادشهر به نمایندگی از سوی شهرستان‌های گروه دو و مصطفی راجی رئیس مخابرات خور و بیابانک به نمایندگی از سوی شهرستان‌های گروه سه ، مطالب و موضوعات شهرستان‌های گروه‌های خود را مطرح کردند.

گفتنی است، در این جلسه نتایج ارزیابی عملکرد مخابرات منطقه اصفهان در نیمه اول سال جاری، توسط بهزاد کشانی رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه ها اعلام شد و از شهرستان های برتر، قدردانی شد.