زهرا نصیری در راستای تفاهم نامه وزارت کار و بانک تعاون مبنی بر تأمین تسهیلات به تعاونی‌ها، در استان اصفهان ۸۱۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به اشتغال ۲۷۱ نفر شده است. مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان، درنشست خبری مدیران بخش تعاون استان اصفهان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد […]

زهرا نصیری

در راستای تفاهم نامه وزارت کار و بانک تعاون مبنی بر تأمین تسهیلات به تعاونی‌ها، در استان اصفهان ۸۱۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به اشتغال ۲۷۱ نفر شده است.

مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان، درنشست خبری مدیران بخش تعاون استان اصفهان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد گفت: کمک به حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال یکی از وظایف بانک توسعه تعاون است و بخش و تعاون از ۳ رکن مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود که بانک توسعه تعاون به صورت فرابخشی عمل و تسهیلات اعطا می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی محترم، با بیان اینکه در یک سال اخیر نزدیک به ۸۰ هزار میلیارد ریال پرداخت تسهیلات در حوزه ایجاد اشتغال جدید یا حفظ اشتغال موجود توسط این بانک انجام شده است افزود: در راستای تفاهم نامه وزارت کار و بانک تعاون مبنی بر تأمین تسهیلات به تعاونی‌ها، در استان اصفهان ۸۱۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به اشتغال ۲۷۱ نفر شده است.

وی توضیح داد:بانک توسعه تعاون استان اصفهان در یک سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنایع کوچک با حفظ اشتغال ۲۰۰ نفر، ۲۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱۹۶ میلیارد ریال در بخش محیط زیست استان و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه دانش بنیان، پرداخت کرده است و نسبت منابع و مصارف ۱۱۰ درصد است.

به گفته وی، به شرکت شهرک‌های صنعتی از این محل ۲۳ فقره تسهیلات به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۰۰ نفر پرداخت شد.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان اضافه کرد: در زمینه صندوق ملی و طرح‌های منابع طبیعی ۲۰ فقره تسهیلات به ۶۸ نفراعطاء شد.