تجلیل گروه آوای مهر از نیما بهمنی و متین عسکری قهرمانان کردستانی در رشته دوو میدانی گروه آوای مهر طی مراسمی از« نیما بهمنی» و«متین عسکری» قهرمانان رشته دوو میدانی کردستانی با حضور رئیس شورای شهر سنندج، رئیس آتش نشانی سنندج و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه تجلیل کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

تجلیل گروه آوای مهر از نیما بهمنی و متین عسکری قهرمانان کردستانی در رشته دوو میدانی

گروه آوای مهر طی مراسمی از« نیما بهمنی» و«متین عسکری» قهرمانان رشته دوو میدانی کردستانی با حضور رئیس شورای شهر سنندج، رئیس آتش نشانی سنندج و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ویدا مرادپور مدیر گروه آوای مهر در استان کردستان گفت:هدف از این تجلیل تشویق و ترغیب جوانان فعال در سطح استان است که متین عسکری و نیما بهمنی در عرصه ورزشی دو ومیدانی افتخار بزرگی را کسب کردند.

مرادپور گفت: استان کردستان پتانسیل جوانان خلاق ومستعدیست که نیازمند توجه ویژه مسئولان می باشد.

وی ادامه داد:تقاضامندیم مسئولان استان این جوانان خلاق را حمایت و تشویق کنند چرا که ورزش این عزیزان نه تنها باعث افتخار برای کشور واستان است، بلکه وجود این افراد در جهت حفظ وبقا جامعه بسیار موثر می باشد.

مرادپور گفت:جامعه ای که ورزشکاران زیادی در آن پرورش یابند قطعا بدور از انواع بیماریهای روحی و روانی، اعتیاد و….می باشد وامیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد حضور بی شمار جوانان ورزشکار وکاهش اعتیاد در سطح استان وکشور باشیم.

متین عسکری متولد سال ۱۳۸۴ ورزشکار موفق کردستانی نیز در ادامه گفت: بنا به علاقه‌ای که به رشته ورزشی دو میدانی داشتم از سال ۱۴۰۱ وارد این عرصه شدم و فعالیتم را زیر نظر مرحوم آقای سینا‌فروزنده شروع کردم.
وی ادامه داد:به واسطه حمایت مربی خوبم، توانستم قهرمانی ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی جوانان قهرمانی کشور را کسب و صاحب مدال طلا شوم. همچنین در ماده ۴۰۰*۴ متر امدادی کشور مقام سوم و مدال برنز را به دست آوردم.

متین عسکری تصریح کرد:مقام سوم ۴۰۰ متر دانش‌آموزی کشور را نیز در کارنامه خود دارم، به تازگی نیز بهترین رکورد باشگاهی ۰۳٭۵۰ را ثبت نمودم و ان‌شاءالله ششم شهریور‌ماه در لیگ مرحله دوم باشگاهی کشور رکورد بالاتری را به ثبت برسانم.

وی گفت: من هم مثل سایر ورزشکاران رویای حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک را در سر‌ دارم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت و امیدوارم مسئولین استانی هم ما را در این راه یاری کنند.

قهرمان موفق کردستانی گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطر مربی عزیزم، مرحوم سینا فروزنده، از تلاش‌های مربی فعلی جناب هژیر فاطمی‌کُرد تشکر می‌کنم که از هیچ تلاشی برای موفقیت من دریغ نکرده‌اند.

نیما بهمنی ۱٨ ساله، دیگر قهرمان دوومیدانی کردستانی، دونده ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر نیز در ادامه این مصاحبه گفت: ورزش دو و میدانی را از سن ۱۵ سالگی شروع کرده‌ام و خوشبختانه امسال مقام قهرمانی ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی جوانان قهرمانی کشور را کسب و صاحب مدال طلا شدم و در ماده ۴۰۰*۴ متر امدادی کشور نیز صاحب مقام شدم.

وی گفت:حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک بزرگترین هدف من است و با تمام وجود برای تحقق تلاش خواهم کرد.
در پایان ضمن تشکر از پدر و خواهرم که مشوق‌ من در این راه بوده‌اند، قدردان زحمات مربی عزیزم مرحوم سینا فروزنده و مربی جدیدم میلاد سیار که من را به سطح کشوری رسانند، هستم.