زهرا نصیری مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۱۴۰ هزار نفر از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، احمدرضا طحانیان، افزود: در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ هیئت خارجی از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند همچنین بازبینی و بازطراحی طرح‌های توسعه‌ای سایت نمایشگاه […]

زهرا نصیری

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۱۴۰ هزار نفر از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، احمدرضا طحانیان، افزود: در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ هیئت خارجی از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند همچنین بازبینی و بازطراحی طرح‌های توسعه‌ای سایت نمایشگاه انجام شد و فاز ۲ نمایشگاه در سال گذشته آغاز شد و سال شماره ۲ در حال حاضر در فاز اجرای سازه است و در سال گذشته همه معابر و زیرساخت‌ها تکمیل شد و بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع به فضای معابر افزوده شد.

وی تاکید کرد: ظرفیت ۴ هزار خودرو در نمایشگاه اصفهان محقق شد و حتی در موارد اضطرار حدود ۵ هزار خودرو در این پارکینگ محل پارک دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های مناسب، ۴۳ عنوان نمایشگاهی تعریف شد که رشد ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم که تقریباً در ماه ۴ نمایشگاه برگزار می‌شود و در کنار هر عنوان نمایشگاهی رویدادها و نشست‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود که در نمایشگاه جامع مدیریت شهری ۱۵ رویداد جانبی تخصصی برگزار شد.

طحانیان ادامه داد: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۱۴۰ هزار نفر از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند که این استقبال نشان از مسئولیت دشوار ما دارد و هر نمایشگاه با توجه به نیازهای بازار و صنعت کشور برگزار می‌شود و از برگزاری نمایشگاه‌های جدید استقبال می‌کنیم همچنین بیش از ۴ کشور غرفه دار و ۱۰ کشور بازدیدکننده از سراسر جهان داشتیم.

طحانیان، درباره تأمین برق نمایشگاه اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته دو ژنراتور برق خریداری شد که در اوایل سال جاری در مدار قرار گرفتند و تنها سایت نمایشگاهی کشور که مشکل برق ندارد نمایشگاه اصفهان است و برای احداث پنل‌های خورشیدی فراخوان منتشر کردیم که امیدواریم به زودی در این زمینه کاملاً خودکفا شویم.

وی عنوان کرد: یکی از رسالت‌های نمایشگاه نگاه به مسائل زیست محیطی و پایداری آن و توسعه درختکاری و فضای سبز است که به همین منظور به دنبال سازه‌های چند بار مصرف برای ساخت غرفه‌های نمایشگاه هستیم و از زوایای مختلف در حال بررسی است که در آینده نزدیک محقق می‌شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه مزیت‌های بازدیدکنندگان نصیب صنایع استان می‌شود، افزود: ما در نمایشگاه بستر گفتگو و بازدید را فراهم می‌کنیم تا به اقتصاد کشور و به ویژه استان اصفهان کمک کنیم تا شاهد بالندگی بیشتر این مرز و بوم باشیم.