سفر ساعی به قونیه برای حضور در صوفیه!/ تسهیلات خانوادگی فقط برای معاون کاروان؟ معاون کاروان ایران در شرایطی ۵ مرداد برای تسهیل شرایط ورزشکاران کشورمان به قونیه اعزام شد که تنها پس از چند روز برای تماشای رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان به صوفیه رفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار […]

سفر ساعی به قونیه برای حضور در صوفیه!/ تسهیلات خانوادگی فقط برای معاون کاروان؟

معاون کاروان ایران در شرایطی ۵ مرداد برای تسهیل شرایط ورزشکاران کشورمان به قونیه اعزام شد که تنها پس از چند روز برای تماشای رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان به صوفیه رفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در حالی از روز سه‌شنبه ۱۸ مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد که نخستین گروه از مسئولان کاروان ورزشی کشورمان روز چهارشنبه ۵ مردادماه به قونیه سفر کردند تا مقدمات شرایط حضور کاروان کشورمان را در ترکیه فراهم کنند.
اصغر رحیمی رئیس کاروان به همراه هادی ساعی معاون کاروان و رئیس فدراسیون تکواندو و عاطفه اسلامیان مسئول امور بین الملل  کاروان نخستین افرادی بودند که برای تسهیل شرایط کاروان به قونیه سفر کردند، اما ساعی پس از تنها سه روز حضور در قونیه برای تماشای رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان به بلغارستان رفت.
این در حالی است که حضور زودهنگام مسئولان کاروان کشورمان در قونیه به اندازه‌ای برای مسئولان کمیته ملی المپیک اهمیت قرار داشت که هیئت اجرایی در آخرین جلسه خود مصوب کرد ساعی با توجه به مسئولیت در کاروان  یک روز قبل از آغاز رسمی ثبت‌نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک در تاریخ ۵ مردادماه، امکان ثبت‌نام داشته باشد.