مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ، فرماندار اصفهان ، جمعی از مدیران کل استان و اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ، فرماندار اصفهان ، جمعی از مدیران کل استان و اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل و سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به سابقه افتخار آمیز اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت : قطعا کار در این استان با ویژگی های منحصر به فرد و خاص در تمامی عرصه ها سختی مسئولیت را دوچندان می کند .
دکتر پیمان نامدار با بیان اینکه اهداف چهار گانه جمعیت هلال احمر از جملهکاهش آلام بشری و تلاش برای تامین احترام انسانها و … در همه ادیان و مذاهب بشری از جمله دین مبین اسلام پذیرفته شده و مورد تاکید است اظهار داشت : اگر درست به مجموعه این اهداف نگاه کنیم می بینیم در اندیشه های امیرالمومنان علی علیه السلام نیز این اصول متبلور و مورد تاکید می باشد .
معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت امانتی است که باید به درستی ادا شود و پست ها و مسئولیت ها وسیله ای برای آزمایش به شمار می رود افزود : به ویژه در شرایط کنونی جامعه ما و تحریم های ناجوانمردانه این امر بر دوش مدیران نظام اسلامی بیشتر سنگینی می کند .
دکتر نامدار تاکید کرد در حوزه داروخانه ها و مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر تکالیف و وظایفی دارد که بدون همکاری و تعامل دانشگاه های علوم پزشکی قابل دستیابی نمی باشد و در این زمینه باید تعامل لازم صورت پذیرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در عالم وجود ، مدیریت از آن خداست و هر مدیریتی در عالم وجود باید ریشه الهی داشته باشد ، بیان داشت : در نظام تشیع ساختار نظام مدیریتی در نامه های امام علی علیه السلام تشریح شده است و از این حیث باید بدان توجه خاص داشت .
حجه الاسلام و المسلمین فعال اصفهانی افزود : از دیدگاه حضرت علی علیه السلام در نامه ۵۳ نهج البلاغه مسئول در نظام اسلامی پاسخگوست و این رویکرد نه تنها در این نامه که در تمام این کتاب سراسر حکمت و اندیشه ساری و جاری است .
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در این آیین گفت: به یمن عید بزرگ غدیر همه ما مورد عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و علی علیه السلام قرار داریم و امیدواریم تغییرات در جمعیت هلال احمر به گونه ای پیش برود که به نفع مردم به ویژه اقشار کمتر برخوردار و آسیب پذیر جامعه باشد .

محمدهاشمی مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی کلیه کارکنان و اعضاء ، گزارشی از خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر استان در طول دوران تصدی را ارائه نمودند.
در پایان این آیین از زحمات علی محمدهاشمی مدیرعامل سابق جمعیت هلال استان تقدیر و محمدنوید متقی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان منصوب شد.