جانشین فرمانده انتظامی استان از کاهش ۵۷ درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار”رسول برزوئی”در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح تعطیلات ایام نوروز با تمهیدات در نظر گرفته شده و تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کاهش ۵۷ درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار”رسول برزوئی”در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح تعطیلات ایام نوروز با تمهیدات در نظر گرفته شده و تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان کردستان در تصادفات درون و برون شهری، ۵۷درصد تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.
وی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در ایام نوروز خاطر نشان کرد: نقاط حادثه خیز سهم عمده ای از تلفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند که می طلبد مسئولان ذیربط برای حذف آن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
سردار برزوئی بیان داشت: با اقدامات پیشگیرانه در خصوص وقوع سرقت ها نسبت به سال گذشته،جمع کل سرقت ها ۱۱ درصد کاهش داشته ایم که برای تداوم این موفقیت نیازمند تعامل و مشارکت شهروندان در خصوص کاهش سرقت ها است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته اند و بسیاری از منازل خالی از سکنه می باشد،تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی همه یگان های انتظامی و ترافیکی پلیس کردستان در آماده باش کامل می باشند و با گشت های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود مشغول تامین امنیت و آرامش شهروندان می باشند .
سردار برزوئی با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت های کاری مجموعه انتظامی استان می باشد،خاطر نشان کرد: در حوزه کشفیات مواد مخدردر سطح انتظامی استان کردستان نسبت به مدت مشابه ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان