هر گونه فعالیت رسانه ای وفرهنگی در ارتباط با موضوع شهدا، بایستی بیش از پیش از جایگاه ویژه ای درجامعه برخوردار شود مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ابراهیم باصری گفت:۱۷ مرداد به یاد شهید محمود صارمی، مزین شده و گرامیداشت روز […]

هر گونه فعالیت رسانه ای وفرهنگی در ارتباط با موضوع شهدا، بایستی بیش از پیش از جایگاه ویژه ای درجامعه برخوردار شود

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ابراهیم باصری گفت:۱۷ مرداد به یاد شهید محمود صارمی، مزین شده و گرامیداشت روز خبرنگار است تا به این بهانه این روز رابه زحمت کشان عرصه رسانه وآگاهی تبریک بگوییم.

اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به  قلم و آنچه می نویسند قسم می خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حائز اهمیت است بلکه نوشته و حقایقی که با آن بیان می گردد.

خبرنگاران این طلایه داران راستین خدمت در رسانه، انسان های پر تلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری، به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، گام در وادی مقدس، قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش می کنند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه ای خود را انجام دهند.

ابراهیم باصری ضمن تقدیر وتشکر ویژه از تلاشهای داوطلبانه وفعالیت افتخاری مجموعه و خبرنگاران پایگاه خبری شهید یاران گفت: هر گونه فعالیت رسانه ای وفرهنگی در ارتباط با موضوع شهدا، بایستی بیش از پیش از جایگاه ویژه ای درجامعه برخوردار شود، هر چند از جانب برخی مسئولین مورد بی مهری قرار می گیرند، اما ما برای پاسداشت مقام شهدا و برای تبیین فرهنگ شهدا در حوزه اطلاع رسانی، تهیه وانتشار برنامه های فرهنگی از هیچ کاری دریغ نکرده و نمی‌کنیم. و روزی وموفقیتمان را نیز مدیون شهدای عزیز هستیم.
 

اینجانب این روز را صمیمانه خدمت تمامی خبرنگاران عزیز در سراسر کشور عزیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه که همواره در راه خدمت به مردم گام بر میدارند، تقدیر و تشکر میکنم.

قلمهایتان سبز، همچون نام شهدا
قدمهایان استوار همچون خط مقدم

ابراهیم باصری: مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران