غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است غدیر، عید بندگی و ولایت و عید همسویی با کلام وحی و تبعیت از مقام ولایت و پایداری بر عهد مسلمانان جهان با پیامبر اعظم(ص) می باشد.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح […]

 
غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است

غدیر، عید بندگی و ولایت و عید همسویی با کلام وحی و تبعیت از مقام ولایت و پایداری بر عهد مسلمانان جهان با پیامبر اعظم(ص) می باشد.

 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

(مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ)

غدیر، عید بندگی و ولایت و عید همسویی با کلام وحی و تبعیت از مقام ولایت و پایداری بر عهد مسلمانان جهان با پیامبر اعظم(ص) می باشد.

 غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.

اینجانب عید بزرگ و خجسته غدیر را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت بویژه خانواده های معظم و معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران استان ولایت مدار کردستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی را در تمامی عرصه ها بیش از پیش در پرتو منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس کل گروه شرکت‌های ایثار و رئیس تعاونی‌های مسکن ایثارگران و رزمندگان استان کردستان (جامعه ایثارگران)