او ناظر بر همه هستی است و انتظار فرجش یکی از زیباترین وعده های خداوند است رئیس کل گروه شرکت های ایثار و تعاونی های مسکن ایثارگران مالک اشتر سنندج _ کردستان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (ع) را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

او ناظر بر همه هستی است و انتظار فرجش یکی از زیباترین وعده های خداوند است

رئیس کل گروه شرکت های ایثار و تعاونی های مسکن ایثارگران مالک اشتر سنندج _ کردستان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پیام دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی به شرح ذیل است:

«مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید»
«که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید»

نیمه شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت آخرین ذخیره الهی از شجره طیبه امامت و ولایت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) وگرامیداشت هفته سربازان گمنام را خدمت ملت شریف ایران اسلامی و مردم مومن کردستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در آن روز، مولای سبزپوش عدالت‌گستر، ذوالفقار به دست، زنجیر ستم از پای محرومان خواهد گشود و غبار غم و اندوه از چهره منتظرانش خواهد زدود.
او ناظر بر همه هستی است و انتظار فرجش یکی از زیباترین وعده های خداوند است، لذا ما باید تلاش کنیم از مرحله خودشناسی به خدا شناسی برویم و برای اصلاح جامعه هر کدام از خود آغاز کنیم تا انشالله هر چه زودتر زمینه ظهور منجی عالم بشریت که یکی از وظایف مهم و اولیه ماست فراهم شود.

از خداوند متعال خواهانم، در این ماه نورانی ومقدس توفیق بهره برداری از لحظات معنوی آن را نصیب همه ما بگرداند تا بتوانیم با زمینه خود سازی بهتر در ماه مبارک شعبان، به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس کل گروه شرکت های ایثار و تعاونی های مسکن ایثارگران مالک اشتر سنندج _ کردستان