جلسه قرارگاه کشوری مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری پاندمیک کرونا به ریاست دکتر وحیدی – وزیر کشور – و با حضور مجازی استانداران استان های کشور برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزیر کشور در این نشست با تبیین آمارهای احصا شده از گسترش سویه جدید بیماری پاندیمک کرونا موسوم به […]

جلسه قرارگاه کشوری مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری پاندمیک کرونا به ریاست دکتر وحیدی – وزیر کشور – و با حضور مجازی استانداران استان های کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزیر کشور در این نشست با تبیین آمارهای احصا شده از گسترش سویه جدید بیماری پاندیمک کرونا موسوم به امیکرون، بر رعایت مصرانه و مجدانه شیوه نامه های بهداشتی در سایه مشارکت همگانی و هم افزایی مسئولین تصریح و تاکید نمود.

وی در این نشست قاطعانه از مردم درخواست کرد با رعایت جامع و مجدانه شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در زیست روزمره و ترددهای برون شهری و درون شهری دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را به دقت رعایت و اجرایی نمایند.

جان‌نثاری – معاون سیاسی و امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان – نیز در این نشست مجازی با تقدیر از مدیریت ملی قرارگاه کشوری مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری پاندمیک کرونا، ضمن اشاره مشروح به تمهیدات اتخاذ شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان و کاشان بر راهبردهای پیش بینی شده به منظور مقابله با پیک های احتمالی تبیین موضوع نمود.

وی در این نشست با ارئه گزارش جامع در محوریت با میزان تزریق همگانی واکسن خبر از عدم فوتی های بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۵ روز اخیر داد و تصریح نمود با اهتمام نیروهای امدادی و کادر درمانی استان به حمد الله روند واکسیناسیون از رویکرد قابل قبولی برخوردار بوده است.
خبرنگار: الهام خانی