شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۱۴ اردیبهشت ماه با میانگین ۶۵ قابل قبول را نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت با میانگین ۶۵ وضعیت قابل قبول را نشان […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت با میانگین ۶۵ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۵۸و شاهین شهر با ۸۵،و خمینی شهر با ۶۵و رهنان با ۶۰، نجف آباد با ۶۱، خرازی با ۹۰، کاوه ۶۰، فرشادی با ۵۷و کردآباد۶۳ با ولدان با ۷۳و زینبیه با۷۳و دانشگاه صنعتی با ۹۸،و پارک زمزم با با ۵۴ و احمد آباد با ۹۳ و انقلاب با ۶۷AQl در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوا همچنین در ایستگاه کاشان با ۱۰و میرزا طاهر با ۳۹و مبارکه با ۲۷و فیض با ۴۸و سپاهان شهر با ۴۵AQlوضعیت پاک را نشان می‌دهند.

امروز همچنین سگزی با AQl۱۵۷ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم هستند.

همچنین زرین شهر با ۱۱۵ و قهجاورستان با AQl۱۱۲ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس هستند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
خبرنگار:الهام خانی