افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی در مرکز رهایی از اعتیاد کامیاران همزمان با ایام هفته بهزیستی،کارگاه تولیدی خیاطی مرکز رهایی از اعتیاد شهرستان کامیاران با مشارکت خیرین و با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان کامیاران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ظهر امروز آخرین روز […]

افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی در مرکز رهایی از اعتیاد کامیاران

همزمان با ایام هفته بهزیستی،کارگاه تولیدی خیاطی مرکز رهایی از اعتیاد شهرستان کامیاران با مشارکت خیرین و با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان کامیاران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ظهر امروز آخرین روز تیر ماه ، در ادامه برنامه های گرامیداشت ایام هفته بهزیستی ، در راستای توانمند سازی و اشتغال افرینی بیماران مقیم در کمپ و افراد بهبود یافته کارگاه خیاطی مرکز رهایی از اعتیاد شهرستان کامیاران با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان کامیاران افتتاح شد.
کیانوش ثقفی نیا با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت کمپ و قدردانی از مشارکت خیرین ، به لزوم تعامل و همکاری کلیه ادارات و ارگانها دولت در زمینه ی همکاری با مدیریت کمپ و بهبود یافتگان اشاره داشت و ادامه داد: انتظار می رود در کنار خیرین عزیز تمامی ارگانها تمامی پتانسیل خود را در جهت تسهیل توانمند سازی و بازگشت بیماران درگیر بیماری اعتیاد به آغوش خانواده به کار گیرند.

وحیده باتمانی رییس بهزیستی کامباران بعد از قدردانی از حضور میهمانان و مشارکت صد درصدی خیرین بزرگواری که در این امر نقشی پررنگی داشتند، موضوع اشتغال و توانمند سازی بهبودیافتگان را بسیار حائز اهمیت خواند.