در روز جهانی قدس، نادر طالب زاده یکی از اندوختگان انقلاب،از تربیت یافتگان نهضت خمینی کبیربه یاران قدیمش پیوست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده هنرمند ارزشی و انقلابی کشور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان،مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی و انجمن سینمای جوانان […]

در روز جهانی قدس، نادر طالب زاده یکی از اندوختگان انقلاب،از تربیت یافتگان نهضت خمینی کبیربه یاران قدیمش پیوست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده هنرمند ارزشی و انقلابی کشور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان،مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اصفهان عرض تسلیت ای به رهبر معظم انقلاب و خانواده این هنرمند انقلابی و فعالان عرصه هنر و رسانه داشته‌اند که در زیر به شرح آن می پردازیم:
بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ماعاهد الله علیه فمنهم من بشی نحبه ومنهم من منتظر و ما بدلوا تبدیلا
از میان مومنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند،برخی از آنها به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.
پای مردی و مردانگی رسم مردان خداست،آنان که در راه خود صادق و استوارند تا انتظار آنها خاتمه یابد. کاروان راهیان هنر انقلاب از آوینی که چراغدار راه بود آغاز شد و رهروان آن یکایک در انتظار پیوستن به او چشم انتظارند.
و امروز یکی دیگر ازاندوختگان انقلاب،از تربیت یافتگان نهضت خمینی کبیربه یاران قدیمش پیوست.
در روز جهانی قدس نادر طالب‌زاده مردی که هنرمند را رسول می دانست پس از سال ها مجاهدت خستگی ناپذیر در جبهه فرهنگ، در ایجاد جبهه جهانی گفتگوی نخبگان ضد امپریالیسم طلیعه افق نوی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین و علم داری عماران انقلاب با اشرافی از جنس تبیین عصر دیده بر دنیای فانی بست.
و چه زیبا می گفت یار دیرینش که: اگر حقیقت را بخواهی هنوز روز عاشورا به شب نرسیده است.کاروان تاریخ روان است و یاران عاشورایی امام (ع) یکایک پای بر سیاره زمین می گذارند و خود را به صحرای کربلا می رسانند….. باشد که با سید شهیدان محشور و مأنوس باشد.
فقدان این مرد بزرگ الهی را به ساعت مقدس امام عصر(عج)،امام خامنه ای دام عزه و همه آزادگان جهان تسلیت عرض می نماییم.
خبر نگار: الهام خانی