همایش «مدار امید» با محوریت روابط عمومی و ارتباطات، همزمان با سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب، در نمایشگاه زاینده نور اصفهان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در همایش «مدار امید» که در نمایشگاه زاینده نور اصفهان برگزار شد، بر ضرورت تطبیق روابط عمومی‌ها با ابزارهای […]

همایش «مدار امید» با محوریت روابط عمومی و ارتباطات، همزمان با سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب، در نمایشگاه زاینده نور اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در همایش «مدار امید» که در نمایشگاه زاینده نور اصفهان برگزار شد، بر ضرورت تطبیق روابط عمومی‌ها با ابزارهای نوین ارتباطی تأکید کرد.

دکتر فرشاد عالی، با اشاره به نقش هوش مصنوعی در آینده روابط عمومی، از ضرورت عبور از روش‌های سنتی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای تعامل مؤثر با مخاطبان سخن گفت.

دکتر فرشاد عالی، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در این همایش با تأکید بر اهمیت تحول در روابط عمومی، اظهار داشت: دنیای امروز دنیای رقابت محتواست و روابط عمومی‌ها باید از ابزارهای نوین ارتباطی، به‌ویژه هوش مصنوعی، برای تعامل مؤثر با مخاطبان بهره ببرند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، آن را نشانه‌ای از پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: ۲۲ بهمن تنها یک سالگرد نیست، بلکه تجدید عهدی است که مردم ایران هر سال با انقلاب اسلامی می‌بندند.

دکتر عالی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی عبور کرده و به ابزارهای نوین مسلح شوند، گفت: مخاطب امروز در کمتر از ۳۰ ثانیه به دنبال دریافت اطلاعات است. اگر روابط عمومی‌ها نتوانند محتوای خود را در قالب‌های جذاب، متنوع و تعاملی ارائه دهند، از رقابت حذف خواهند شد.

وی همچنین به اهمیت نقش شهروند خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوای مردمی در جریان‌سازی رسانه‌ای اشاره کرد و تصریح کرد:امروز دیگر رسانه‌ها پیام‌رسان صرف نیستند، بلکه محتوا، رسانه را می‌سازد. هر فرد با استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند یک انسان رسانه باشد و روایت‌گر رویدادهای پیرامون خود شود.

در پایان، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جایگاه نمایشگاه زاینده نور در معرفی دستاوردهای علمی و فناورانه، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر میان روابط عمومی‌ها برای انتقال پیام‌های مؤثر و ایجاد شبکه‌های ارتباطی قوی تأکید کرد.