احمدی نیا با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران مصداق خدمت به نظام و مردم است،از مدیر کل پخش فرراورده های نفتی استان اصفهان تشکر کرد و گفت: فرزندان شهدا قطعا بهترین جایگزین برای شهدا هستند و از توجه مهندس گیتی منش نسبت به نیروهای جوان فرزند شهدا در بحث مدیریت […]

احمدی نیا با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران مصداق خدمت به نظام و مردم است،از مدیر کل پخش فرراورده های نفتی استان اصفهان تشکر کرد و گفت: فرزندان شهدا قطعا بهترین جایگزین برای شهدا هستند و از توجه مهندس گیتی منش نسبت به نیروهای جوان فرزند شهدا در بحث مدیریت و جانشین پروری قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،مسعود احمدی نیا در مراسم بزرگداشت روز شهدا و تقدیر از فرزندان شهدا و ایثارگران درباشگاه شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان که با حضور گیتی منش مدیر کل پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان و ضیایی مشاور استاندار و کلاهدوزان عضو شورای شهر اصفهان و نیز سرهنگ فلاحی رییس سازمان بسیج ادارات استان اصفهان،عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: اگر میخواهیم به شهدا مدیون نباشیم باید در مسیر شهدا حرکت کنیم.

وی افزود: همه ما سر سفره شهدا نشستیم واگر نگاهمان به ۲۲ اسفند ۵۸باشد قطعا در راهبرد امام، استراتژی که الان در رهبر معظم انقلاب میبینیم در امام آن روز تبیین شده است.

احمدی نیا خاطر نشان کرد: هر کجا در چهل سال گذشته از نظام و انقلاب فاصله گرفتیم در آنجا ضربه خوردیم.

وی بیان کرد: وقتی بررسی می کنید می‌بینید کسانی که از روحیه ایثار و شهادت دور شدند،خسارت در همه ابعاد خوردند
فرصت هایی که سوزاندیم را ارزیابی کنیم و امروز باید نگاه سیره و منش شهدا را برای ادامه راه شهدا داشته باشیم و همه ما مسئولیم واگر میخواهیم صلابت نظام را داشته باشیم باید مانند شهدا سرباز مکتب و نظام باشیم.

احمدی نیا عنوان کرد: امام(ره) ابتدا اعتماد به مردم و بعد اعتماد به جوانان داشت و بسیاری از فرماندهان زمان جنگ از جوانان بودند.

وی افزود:در آن شرایط چون فرهنگ جهاد و شهادت در خون و رگ شیعه وجود دارد، دشمنان حتی با ساختن طالبان و داعش و غیره نمی توانند بفهمند استراتژی ما چیست.
احمدی نیا تصریح کرد: اگر میخواهیم به شهدا مدیون نباشیم باید در مسیر شهدا حرکت کنیم

وی افزود: باارزش ترین دستاورد خون شهدا بیمه کردن جهان اسلام است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به نقل از آیت الله بهجت که فرمود: اگر اثر ندارید در هر کجا هستید همان جا را خالی کنید،اظهار داشت باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که قرار می گیریم اثر گذار باشیم.

وی در پایان از مهندس گیتی منش به علت توجه به نیروهای جوان فرزند شهدا در بحث مدیریت و جانشین پروری تشکر کردو گفت:استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران مصداق خدمت به نظام و مردم است واینها قطعا بهترین جایگزین برای پدران شهید خود هستند.
شایان ذکر است در طی این مراسم، گیتی منش مدیر کل شرکت پخش فرآورده های نفتی و کلاهدوزان فرزند شهید وعضو شورای شهر اصفهان نیز سخنانی در گرامیداشت یاد شهدا وبزرگداشت مقام ا یثارگران داشتند و الهام خانی خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران که به نمایندگی از ابراهیم باصری،فرزند شهید ومدیر مسئول این پایگاه خبری در این جلسه حضور داشت، نیز ضمن قدردانی از مسئولین حاضر در جلسه به ویژه مدیرکل شرکت پخش فرآورده های نفتی از توجه به نیروی جوان فرزندان شاهد و ایثار گر وبه کارگیری آن ها در بخش های مختلف این شرکت تشکر کرد و هدف اصلی پایگاه خبری شهیدیاران را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و از مسئولین دعوت کرد تا با همکاری بیشتر در این راه وبا تشویق کارمندان به حضور در طرح وصیت نامه خوانی شهدا، این پایگاه خبری را در این مهم یاری رسانند.
گفتنی است در پایان این مراسم نیز از فرزندان شهدا و ایثارگران این شرکت تقدیر و هدایایی به آن ها اهدا گردید.
خبرنگار: الهام خانی