تثبیت اشتغال ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر در کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:خوشبختانه با اجرایی شدن مصوبات کارگروه بیش از ۲۱ هزار نفر تثبیت شغل در کردستان داشته ایم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در دویست و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار […]

تثبیت اشتغال ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر در کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:خوشبختانه با اجرایی شدن مصوبات کارگروه بیش از ۲۱ هزار نفر تثبیت شغل در کردستان داشته ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در دویست و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: تاکنون ۲۱۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است.
وی افزود:در این جلسات تاکنون هزار و ۹۲۹ پرونده مطرح و سه هزار و ۴۲۴ مصوبه داشته است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۲۳ مصوبه معادل ۷۱ درصد انجام شده است، یادآور شد: هزار و ۷۹۶ مصوبه بانکی، ۶۵ مصوبه مالیاتی و ۵۷۷ مصوبه سایر بوده است.
خلیقی با اشاره به اینکه ۹۹۲ مصوبه هم در دست اقدام است، ادامه داد:با اجرای مصوبات این کارگروه اشتغال ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر تثبیت شده است و با اجرای کامل آن این تعداد به ۲۳ هزار و ۸۹۰ می رسد.
در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک ها و تعدادی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از مجتمع پرورش گاو شیری در روستای ظفر آباد و گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی در روستای آغه‌جری بازدید کردند.