باید افتخارات انقلاب را روایت کنیم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: با روایت افتخارات انقلاب و معرفی متفکران عصر ظهور، اجازه ندهیم جوجه پهلوی‌ها با پرونده سیاه خود حرفی برای گفتن داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی شامگاه چهارشنبه […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: با روایت افتخارات انقلاب و معرفی متفکران عصر ظهور، اجازه ندهیم جوجه پهلوی‌ها با پرونده سیاه خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوانسار که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه امروز کشور ایران دارای اقتدار و قدرت خوبی در منطقه است، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی امروز به ذلت افتاده و جرأت مقابله کوچک را هم با نظام ما ندارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه خودش را سریع‌تر از قبل طی خواهد کرد، گفت: ما باید افتخارات انقلاب را روایت کنیم، باید متفکران عصر ظهور را معرفی کنیم و اجازه ندهیم جوجه پهلوی‌ها با پرونده سیاه خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شهید سلیمانی فیلم و مستند نیست و شخصیت چندبعدی است که اثبات می‌کند نظام مقدس جمهوری اسلامی و روحانیت می‌تواند چنین شاگردان متعهدی را تربیت کند.

وی با بیان اینکه ما باید به درستی از میراث انقلاب اسلامی دفاع کنیم، افزود: باید نشاط را در جامعه ترویج دهیم و این امر تاکید رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین فوقی با بیان اینکه ما باید در ترویج دین و ارتباط با جوانان باید اقدامات خلاقانه و ابتکار عمل داشته باشیم، اضافه کرد: باید شادی را به‌گونه‌ای در بین جوانان ایجاد کنیم که احساس کمبودی برای کشانده شدن به سمت برخی از رفتارهای ناشایست نداشته باشند.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش در جامعه بسیار مهم است، افزود: این امر با همبستگی در جامعه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فوقی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های اعتکاف دانش آموزی بیانگر تشنه معنویت بودن دانش آموزان است، گفت: باید توجه داشت تنها در مسجد سید اصفهان یک هزار پسر نوجوان برای اعتکاف ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح امین حوزه علمیه افزود: این طرح طرفداران بسیار خوبی دارد و مبلغان جوان و خلاق به خوبی ظرفیت‌های خود را در آن نشان داده‌اند.