گزارشی از اجزای اکوسیستم نوآوری شهرداری به شورا ارائه شود رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گزارشی از اجزای اکوسیستم نوآوری شهرداری اصفهان باید به شورای ششم شهر ارائه شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازاداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی نباتی‌نژاد اظهار کرد: […]

گزارشی از اجزای اکوسیستم نوآوری شهرداری به شورا ارائه شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گزارشی از اجزای اکوسیستم نوآوری شهرداری اصفهان باید به شورای ششم شهر ارائه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازاداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی نباتی‌نژاد اظهار کرد: اکوسیستم نوآوری شامل اجزایی مانند سرمایه‌گذاری خطرپذیر، فضاهای کار اشتراکی و توسعه فضاهای کسب‌وکار است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی در نظر دارد تعدادی از فرهنگسراها را به فعالیت مراکز کار اشتراکی اختصاص دهد، افزود: باید این اکوسیستم در قالب بسته‌ای و با ارائه گزارش به اعضای شورای اسلامی شهر معرفی شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تاکنون از این مهم غفلت شده است و ستاد مرکزی سیاست‌گذاری راهبردی و متمرکز روی این موضوع انجام نداده است، همین موضوع موجب شده است که اقدامات ما در حوزه نوآوری چندپاره و هر بخش از آن در یک سازمان و اداره مختلف شهرداری انجام شود، از این‌رو درخواست می‌کنم این گزارش در کمیسیون تلفیق یا کمیسیون خدمات شهری ارائه تا به این موضوع پرداخته شود