مدیرکل اطلاعات استان کردستان در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در این پیام آمده است: رحلت عالم مجاهد و پایه گذار وزارت اطلاعات، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری ضایعه‌ای عظیم و تاسف بار بود.یاردیرین امام و رهبری که در […]

مدیرکل اطلاعات استان کردستان در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در این پیام آمده است: رحلت عالم مجاهد و پایه گذار وزارت اطلاعات، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری ضایعه‌ای عظیم و تاسف بار بود.
یاردیرین امام و رهبری که در عرصه‌های مختلف علمی و مدیریتی انقلاب همچون وزرات اطلاعات، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب اسلامی، دادستان کل کشور، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج، تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع)، رییس دانشگاه قرآن و حدیث و مسوول موسسه علمی – پژوهشی دارالحدیث نقشی کم نظیر داشتند را خدمت امام زمان (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظ الله) فرزندان داغدیده و بیت معظم‌له و مردم شریف استان کردستان تسلیت عرض می‌کنم.
مجاهدت‌های آن عالم وارسته و پرهیزگار در مقابله با جریانات انحرافی داخل کشور و مبارزه با دشمنان قسم خورده ایران عزیز بر تارک درخشان تاریخ انقلاب ماندگار خواهد ماند.
سربازان امام زمان (عج) در عرصه گمنامی، راه آن پیشکسوت مجاهد در مبارزه با جبهه کفر و نفاق تا نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ادامه خواهند داد.
از خداوند منان برای روح آن عالم پرهیزگار و انقلابی علو درجات و رحمت واسعه و حشر با اولیای الهی را مسالت می‌کنم.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان