مدارس شاهد استان اصفهان باید الگوی آموزشی و پرورشی برای سایر مدارس باشند مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست با مدیران جدید انتصاب مدارس شاهد گفت: دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین استفاده کنند و از همین رو مدارس شاهد باید الگوی آموزشی و پرورشی برای […]

مدارس شاهد استان اصفهان باید الگوی آموزشی و پرورشی برای سایر مدارس باشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست با مدیران جدید انتصاب مدارس شاهد گفت: دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین استفاده کنند و از همین رو مدارس شاهد باید الگوی آموزشی و پرورشی برای سایر مدارس باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش در نشست با مدیران جدید انتصاب مدارس شاهد استان اظهار با اشاره به اهمیت مدارس شاهد اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دقیق‌ترین نقشه راه برای رسیدن به اهداف عالی و هدایت دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه است.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین استفاده کنند و از همین رو مدارس شاهد باید الگوی آموزشی و پرورشی برای سایر مدارس باشند.

ابراهیمی ابراز داشت: مدارس شاهد به‌عنوان الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش‌آموزان باید شناخته شوند و این مدارس بستر مطلوبی برای فعالیت دانش‌آموزان جهت جهاد تبیین هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: دشمن عقاید و افکار فرزندان نسل سوم و چهارم انقلاب را نشانه رفته است که این امر نیازمند توجه بیش‌ازپیش است و دستاوردهای انقلاب باید به شکلی درست به کودکان و نوجوانان معرفی شوند.

وی تصریح کرد: برای رشد علمی دانش‌آموزان مدارس شاهد برنامه‌ریزی دقیق مورد انتظار است و برگزاری برنامه‌های آموزشی و بهره‌گیری از نیروهای توانمند جهت تحقق این امر در دستور کار قرار گیرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد مدارس شاهد در سال گذشته حاصل استقبال مردم برای تحصیل فرزندانشان در مدارس شاهد است و این موضوع نشان از اجرای برنامه‌های علمی و تربیتی متنوع در مدارس است که نظر والدین دانش‌آموزان را به خود جلب کرده است.