۳۰ درصد مشترکان خانگی این شرکت بد مصرف هستند   مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با بیان این که ۳۰ درصد مشترکان خانگی این شرکت بد مصرف هستند و بیش از الگو، برق مصرف می‌کنند گفت: برق مشترکان خانگی بد مصرف قطع می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، مهرداد دادخواه اظهار کرد: […]

۳۰ درصد مشترکان خانگی این شرکت بد مصرف هستند

  مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با بیان این که ۳۰ درصد مشترکان خانگی این شرکت بد مصرف هستند و بیش از الگو، برق مصرف می‌کنند گفت: برق مشترکان خانگی بد مصرف قطع می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، مهرداد دادخواه اظهار کرد: از مجموع یک میلیون ۲۰۰ هزار مشترک برق خانگی این شرکت، ۳۸۰۰ مشترک بد مصرف هستند به نحوی که ۴ برابر الگوی مصرف، برق مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با بیان این که هفته گذشته برق ۱۲ اداره اصفهان به دلیل بد مصرفی قطع شد گفت: از هفته آینده برق مصرفی آنها به صورت هوشمند کنترل می شود و اگر بیش از میزان مجاز برق مصرف کنند، برق آنها قطع خواهد شد.

دادخواه افزود: استفاده زیاد لامپ کم مصرف در بخش تجاری نماد بدمصرفی است و با حکم دادستانی برق این دسته از مشترکان قطع می شود.

وی گفت: صنایعی که برق مصرفی آنها زیر ۳۰ کیلووات است می‌توانند در ماه های گرم سال که ناترازی برق وجود دارد بدون هیچ محدودیتی برق مصرف کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان افزود: مشترکانی که در تابستان از ساعت ۱۱ تا ۱۸ مولدهای خود را در مدار قرار دهند به ازای تولید هر کیلووات برق حدود ۲۰۰۰ تومان پاداش می گیرند و پارسال در مجموع ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پاداش پرداخت شد.

دادخواه گفت: سازمان هایی که حداقل ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق انرژی های خورشیدی تامین نکرده اند از امسال ۲۰ درصد برق مصرفی آنها را با نرخ بورس انرژی محاسبه می شود.