مجری پروژه های زیربنایی استان اصفهان گفت: حضور تولیدکنندگان داخلی پررنگ است و بیشتر محصولات در حوزه‌های گوناگون را تولید می‌کنند که ارزشمند است و بسیار مزیت  رقابتی نسبت به نمونه های مشابه خارجی با توجه به موضوعات اقتصادی را داشتند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا صلواتی  در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه […]

 مجری پروژه های زیربنایی استان اصفهان گفت: حضور تولیدکنندگان داخلی پررنگ است و بیشتر محصولات در حوزه‌های گوناگون را تولید می‌کنند که ارزشمند است و بسیار مزیت  رقابتی نسبت به نمونه های مشابه خارجی با توجه به موضوعات اقتصادی را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا صلواتی  در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان که ۱۸ مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان آغاز به کار کرد با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور از قدمت و تجربه برخوردار است، اظهار کرد: دارای هویت است ،  همچنین دو رخداد مهم نسبت به دیگر نمایشگاه های مشابه را شاهد بودیم.

وی ادامه داد:حضور تولیدکنندگان داخلی پررنگ است و بیشتر محصولات در حوزه‌های گوناگون را تولید می‌کنند که ارزشمند است و بسیار مزیت  رقابتی نسبت به نمونه های مشابه خارجی با توجه به موضوعات اقتصادی را  دارند .

مجری پروژه های زیربنایی استان اصفهان گفت: خلاقیت و نوآوری در محصولات وجود دارد،همچنین  باید دارای  ثبات و دوام باشد و زیبایی و جذابیت بصری برای مخاطب ایجاد کند .

وی افزود: جذابیت بصری و تنوع که ناشی از خلاقیت تولید کنندگان است را شاهد بودیم ، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بستری برای ارائه نبوغ ایجاد ش