تمام توان برای رفع موانع تولید در شهرستان مریوان بکار گرفته شود فرماندار مریوان عنوان کرد: همه توان برای رفع موانع تولید در شهرستان بایستی بکار گرفته شود و در این راستا ضروریست تا از بندها و تبصره‌های مختلف کمک گرفته شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل احمدی فرماندار مریوان […]

تمام توان برای رفع موانع تولید در شهرستان مریوان بکار گرفته شود

فرماندار مریوان عنوان کرد: همه توان برای رفع موانع تولید در شهرستان بایستی بکار گرفته شود و در این راستا ضروریست تا از بندها و تبصره‌های مختلف کمک گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل احمدی فرماندار مریوان به همراه جمعی از مسؤلین ادارات جهت بررسی مشکلات و رفع موانع تولید، از “کارگاه تولیدی پرک و گرانول بازیافتی شرکت زریبار پاک” بازدید نمودند.

فرماندار مریوان در بازدید از کارگاه‌های تولیدی راکت با اشاره به شعار سال (مهار تورم و افزایش تولید) و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم افزود: برای رفع موانع تولید ضروری است تا از بندها و تبصره‌های مختلف قانونی کمک گرفته شود و همه دست اندرکاران و متولیان در شهرستان مریوان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

کویستان عبدالحکیمی