نقش بانوان شاغل در پیشبرد اهداف سازمانی انکارناپذیر است سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ کردستان گفت: نقش و جایگاه بانوان شاغل در پیشبرد اهداف سازمانی این مجموعه و عرصه‌های خدمت‌رسانی مهم و انکارناپذیر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد روز شنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه‌ گرامیداشت […]

نقش بانوان شاغل در پیشبرد اهداف سازمانی انکارناپذیر است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ کردستان گفت: نقش و جایگاه بانوان شاغل در پیشبرد اهداف سازمانی این مجموعه و عرصه‌های خدمت‌رسانی مهم و انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد روز شنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه‌ گرامیداشت روز زن که با حضور بانوان شاغل این اداره‌کل برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: بانوان شاغل هم در کانون خانواده و هم در بخش‌های مختلف اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده‌ و خدمات قابل توجه و ارزشمندی را در جامعه ارائه نموده‌اند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ کردستان، با بیان اینکه بانوان شاغل در این مجموعه سهم مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی داشته‌اند، عنوان کرد: قدردانی از فعالیت‌های تاثیرگذار این قشر از جمله وظایف و اولویت‌هایی است که باید بیش از پیش در برنامه‌های مختلف به آن توجه شود.

او بر تداوم مشارکت کارکنان زن و شناسایی افراد توانمند در این اداره تاکید کرد و افزود: بانوان شاغل می‌توانند با تلاش، کوشش و فعالیت مضاعف زمینه‌ تحقق اهداف این اداره را بیش از پیش فراهم سازند.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تعامل وهمکاری میان کارکنان این اداره و به‌ویژه همت بانوان توانمند، گام‌های ارزشمندی را برای توسعه و رونق اقتصادی استان برداریم.

گفتنی است؛ بانوان حاضر در این جلسه به ارائه مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود پرداخته و در خصوص آن‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.