کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه از مغازه‌های اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام باند پنج‌نفره سارقان مغازه و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان اصفهان، بررسی […]

کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه از مغازه‌های اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام باند پنج‌نفره سارقان مغازه و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند اعضای باند پنج نفر سارقان را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی مأموران از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و ارزش این اموال برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه تاکنون به پنج فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: شهروندان و مالکان واحدهای صنفی ضمن رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس درباره پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.