خدمت به مردم باید رکن بی بدلیل مسوولان باشد/سنندج مهد تمدن کوردواری جهان است این شعار نیست یک واقعیت است. رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت:خدمت به مردم باید رکن بی بدلیل مسوولان باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عزت رضایی رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای […]

خدمت به مردم باید رکن بی بدلیل مسوولان باشد/سنندج مهد تمدن کوردواری جهان است این شعار نیست یک واقعیت است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت:خدمت به مردم باید رکن بی بدلیل مسوولان باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عزت رضایی رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج در جلسه بررسی مشکلات اتوبان دکتر حسینی و به تبع آن بروز دشواری های آن برای مردم شریف آن نواحی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر،نمایندگانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،اداره کل راه و شهرسازی،معاونت فنی و امور زیر بنایی شهرداری برگزار گردید،خاطرنشان ساخت:متاسفانه سالانه شاهد جان باختن انسانهای بی گناهی هستیم که از رهگذر بی دقتی و بی تدبیری مسوولان امر در خصوص اتوبان دکتر حسینی که دارای وظیفه و مسؤولیت هستند لکن به درستی ایفای وظیفه نمی کنند.

وی اضافه کرد:از این تاریخ به بعد بنده بعنوان رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج شخصا پیگیر مشکلات فوق الذکر خواهم بود و تا حصول نتیجه از پای نخواهم نشست.

عزت رضایی یادآور شد:شهرداری حق ندارد مصوبات قانونی شورا را ابتر بگذارد و مکلف به اجرای آن است این تذکر را جدی بگیرند.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج اذعان داشت:تنها شهرداری متولی این امر نیست بلکهباید ادارات مربوطه همچون راهداری،شورای ترافیک،پلیس راهور و سایر ادارات دخیل باشند و کمک کنند.

عزت رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در صورت عدم کمک آن ادارات طبق قوانین موجود و در صورت تجویز قانون و شرایط حتما از عبور کامیونها در اتوبان مذکور جلوگیری می کنیم و مسؤولان مربوطه باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی از برگزاری جلسه بعدی کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج در این خصوص خبر داد و گفت:باتوجه به اینکه یکی از رسالتهای اصلی منتخبین و معتمدین مردم در این پارلمان محلی پیگیری و به سرانجام رساندن مشکلات مردم می باشد جلسه بعدی کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج در تهران در محل سازمان راهداری کشور و در محل کار وزیر یا معاون مدیر در خصوص مشکلات اتوبان دکتر حسینی برگزار خواهیم کرد.