پلمپ یک باب پیتزا فروشی وقصابی به علت تخلف از موازین بهداشتی رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: در ادامه تشدید نظارتهای بر فعالبت اصناف بازرسین این مرکز یک باب مرکز تهیه عرضه پیتزا ویک باب قصابی را با کسب مجوز قضائی پلمپ نمودند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛محمد شاه ویسی در […]


پلمپ یک باب پیتزا فروشی وقصابی به علت تخلف از موازین بهداشتی

رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: در ادامه تشدید نظارتهای بر فعالبت اصناف بازرسین این مرکز یک باب مرکز تهیه عرضه پیتزا ویک باب قصابی را با کسب مجوز قضائی پلمپ نمودند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛محمد شاه ویسی در بیان خبر اظهار داشت : رسالت کلی مرکز بهداشت سنندج تامین سلامت وحفظ این ودیعه اللهی وبرخورد قانونی با افرادی است که به هر نحوی امنیت سلامت شهروندان را به مخاطره می افکنند.
وی تصریح کرد :در این رابطه یعنی برخورد با افرادی که موازین بهداشتی وقوانین ومقررات آن را نادیده می گیرند هیچگونه اغماض وچشم پوشی وگذشتی نداشته وبرابر قانون با خاطیان برخور خواهیم کرد.
رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود : در این راستا بازرسین وکارشناسان بهداشت محیط این مرکز در استمرار فعالیتهای نظارتی خود بر اماکن ومراکز مختلف بویژه مراکز تهیه وتوزع وعرضه مواد غذائی وغذای آماده ضمن بازرسی های صورت گرفته یک باب پیتزا فروشی بنام ومشهورشهرسنندج را که نسبت به رعایت موازین بهداشتی اهمال نموده ومحل مذکور نسبت به رعایت قوانین بهداشتی قصور نموده بودن ضمن کسب مجوز قضائی نسبت به پلمپ این محل اقدام نموده ومتصدیان مکان ذکر شده به مراجع قضای معرفی شدند.
این مقام مسئول در ادامه گفت : در جریان همین بازدید ها یک باب قصابی نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت محیط کار و عدم توجه به اخطاریه های قبلی و تذکرات بازرسین بهداشت محیط یک مرکز عرضه گوشت (قصابی) نیز پلمپ گردید.
رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود : این اقدام ها در اجرای ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی ؛ آرایشی وبهداشتی وتوزیع مواد غذائی وبا کسب مجوز قانون باحضور نماینده قضائی مرکز به انجام رسیده است
دکتر شاه ویسی در پایان گفت : هدف این مرکز تامین سلامت برای آحاد جامعه درهر زمان بوده خواهد بود واین مهم با اقدامات نظارتی واجرایی مرکز بهداشت و همراهی وهمدلی شهروندان میسر خواهد بود ودر هیمن راستا همانطور که قبلا به همشهریان عزیز اطلا رسانی شد که شهروندان معزز میتوانند مشکلات ومسایل ومعظلات بهداشتی و همچنین انتقادات ؛ نظرات وپیشنهادات سازنده خود از عملکرد این مرکز را از طریق سامانه تلفن گویای ۱۹۰ به صورت شبانه روزی با ما در میان بگذارند.