بازدید از روند پیشرفت و پیشبرد پروژه احداث کریدور شمال – جنوب کردستان در محدوده شهرستان کامیاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از روند پیشرفت و پیشبرد پروژه احداث کریدور شمال – جنوب کردستان در محدوده شهرستان کامیاران بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اکبر محمدی رئیس […]

بازدید از روند پیشرفت و پیشبرد پروژه احداث کریدور شمال – جنوب کردستان در محدوده شهرستان کامیاران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از روند پیشرفت و پیشبرد پروژه احداث کریدور شمال – جنوب کردستان در محدوده شهرستان کامیاران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به منظور بررسی وضعیت پیشرفت و پیشبرد احداث پروژه کریدور شمال – جنوب کردستان واقع در محدوده شهرستان کامیاران به همراه عرفان مرادی نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای این استان از قطعه های مختلف این پروژه بازدید کرد.
 گفتنی است کریدور شمال -جنوب کردستان به طول ۳۲۰ کیلومتر می باشد که تا کنون ۱۶۰ کیلومتر از آن زیربار ترافیکی قرار گرفته است و ۱۲۰ کیلومتر دیگر نیز در حال اجراء و ۴۰ کیلومتر باقیمانده در مرحله مطالعات و مناقصه می باشد.